gossip girl

Hellu, har varit med några människor idag. Mycket trevligt måste jag säga! Var även och kollade på en lägenhet på Drottninggatan med Pappa. Väldigt fin och lagom storlek! Och eftersom jag och Pappa ska flytta så passar ju det perfekt. Bra läge också. Men iallafall så har jag käkat pasta nu och ska kolla på Gossip girl. Men imorgon ska jag först möta farmor och vi ska typ dra och köpa en cykel, haha. Sen ska jag vara med Hanna bara hon och jag, det var alldeles för länge sen måste jag säga! Skola också, fuck.. Det är bara att gå tillbaka till helvetet igen!
Men nu ska jag kolla gossip girl, see you after that ?
Puss

CP bild

Kommentarer
Postat av: Ima is the shiet !

slaggar jag hos dig på fredag ? :D

2010-04-12 @ 21:44:39
URL: http://djie.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du? :) :
Kom ihåg mig?

E-postadress? (visas inte):

Vad heter din blogg? :) :

Kommentera ;) :

Trackback
RSS 2.0