Inte den riktiga jag..


Känslan kom bara över mig helt plötsligt.. Vilken dålig männsika jag är!
Jag sårar människor som jag älskar mest i hela världen..?!
Och även de jag inte känt speciellt längre, leker nåt jag inte är?
Jag känner att jag har förändrats sjukt mycket sen förra året.
Och det är inte possitivt, jag "saknar" mitt gammla jag.. Då var jag mycket snällare, mer generös och det skulle inte förvåna mig om jag var en mycket bättre vän då. Just nu känner jag mig som en usel vän, det känns inte som att vissa av dom vänner jag skaffade under 2009 känner den riktiga Elsa Allerstrand. Men nu ska jag bara vara mig själv och inte tro att jag är någon annan, jag ska bli den gammla, den bra Elsa! Inte klaga så mycket på mitt utseende, inte vara nonchalant, vara en sån som alltid ställer upp och absolut inte vara elak mot mina egna vänner..
Fick bara den känslan och började gråta..
Men från och med den här sekunden är det ändring...
Jag ska vara mig själv !

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du? :) :
Kom ihåg mig?

E-postadress? (visas inte):

Vad heter din blogg? :) :

Kommentera ;) :

Trackback
RSS 2.0