Hej, jag kom nyss hem.

Kom nyss hem, var bara ute en snabbis. Innan idag var jag först i skolan sen med Hanna och Marlene, sedan mötte jag upp William i t-centralen och var med honom ett tag. Sedan gick jag för att träffa mina vänner igen, Eden, Marlene och Hanna. Köpte en fin tröja och två klänningar från BikBok. Sedan åkte vi till Södermalm och träffade Ebba, Amanda, Micke och David ett tag. Sedan var jag så jäääädrans hungrig så jag gick hem och åt, mums! Duscha hann jag också med och sen gick jag ut en snabbis och nu sitter jag här! Imorgon är det skolan som gäller, sedan vet jag faktiskt inte.. Men jag hittar väll på något skoj som vanligt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du visa vad du köpte? :D

2010-08-25 @ 14:46:48

Kommentera här:

Vad heter du? :) :
Kom ihåg mig?

E-postadress? (visas inte):

Vad heter din blogg? :) :

Kommentera ;) :

Trackback
RSS 2.0