I'm home

Nu är jag hemma, dagen började med att jag, Marlene, Celina och Elin drog till skolan och så mötte jag min nya grupp och skit. Sen drog jag och Malle och träffade Ebba, Frida, Julia, Tricia, Mikkel, Micke, Viktor och två till snubbar. Men vi orkade inte vara där så vi drog vidare till Björnsträdgård och träffade Elin, Celina, Saga Hanna, Vincent, Nisse, Jonas, Lukas, Jack, Carmelo, Timon och hans kompis Anton. Där chillade vi, sen drog jag, Hanna, Elin och Marlene in till stan och fixa några ärenden och sen mötte jag upp mamma och vi gick och åt på Texas Long Horn! Hann tyvärr aldrig träffa William för han var vid Odenplan och ja, så kan det gå ibland. Men nu orkar jag inte skriva mer, puss!

Timon, Anton, Celina och Elsa Allerstrand! HA-HA-!

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du? :) :
Kom ihåg mig?

E-postadress? (visas inte):

Vad heter din blogg? :) :

Kommentera ;) :

Trackback
RSS 2.0