I'm making a scrapbook

Kom hem för ett tag sen. Var somsagt med halva klassen idag på Skansen, men chillade mest på ett berg typ.. Sen efter drog jag, Hanna och Marlene ut på stan och handlade lite saker som ni kanske får kort på senare! Sen åkte vi till Vasa Parken och träffade Otto, Dennis, Carl och Sebbe (?) Det var lite småc00lt sådära. Sen var jag iallafall tvungen att vara barnvakt åt min lillebror så med honom träffade vi Celina, Elin, Max, Jonas och Nisse. Men vi var inte direkt med dom utan gick och åt på McDonalds. Sedan kom min låtsaspappa och hämtade min lillebror så vi åkte vidare till HS till min Farmor och käkade lite kräftor. Sen tog vi taxi till Tegelviksgatan och sedan tvåan till Slussen där vi mötte snabbt upp Emma och sen drog alla hem till sig. Nu sitter jag i mitt rum, som jag har helt för mig sjäääälv och kollar på Pimp My Ride. Puss!

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du? :) :
Kom ihåg mig?

E-postadress? (visas inte):

Vad heter din blogg? :) :

Kommentera ;) :

Trackback
RSS 2.0