Kom nyss hem

Kom nyss hem, eller har hunnit laga middag. Okej, nu låter det som jag typ stått i flera timmar men jag värmde bara några köttbullar så ja, typ 3 minuter. Idag har jag iallfall hunnit med mycket, först träffade jag Ebba somsagt. Sen träffade vi Marlene och Lovisa en stund. Sedan drog jag på mentormöte, var ganska ointressant haha! Men sedan mötte jag upp Ebba, Elin, Fanny, Marlene och Eden. Vi drog runt lite på söder och sedan drog Elin, Fanny och Ebba så vi mötte upp Victor, Micke och två till som jag inte kommer ihåg vad dom heter (haha) Marlene drog hem och vi andra till bergsgruvan, dit kom sen Ebba och Mikkel. Sen hade vi det chill ute resten av kvällen! Så det var min dag, i ord. Haha! Nu ska jag vara lite social på facebook, så skriver jag snart. Puss!

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du? :) :
Kom ihåg mig?

E-postadress? (visas inte):

Vad heter din blogg? :) :

Kommentera ;) :

Trackback
RSS 2.0