Min bästavän

Min allra bästavän heter Hanna Kristina Allerstrand. Hon är även min kusin. Vi har gjort så mycket saker med varandra, vi har varit i både Thailand och Usa tillsammans. Båda två var det bästa resorna! Vi har kännt varandra sen den sagen jag föddes, alltså snart 13 och ett halvt år. Det är helt sjukt enligt mig. Vi kommer antagligen att vara vänner livet ut också, Jag älskar henne så otroligt mycket. Mer finns det inte att säga. Det är med henne jag har de roligaste minnena och även de tråkigaste. De är vi som gått igenom allt tillsammans. Det är hon som alltid finns vid min sida när jag behöver någon aom allra mest. Jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du? :) :
Kom ihåg mig?

E-postadress? (visas inte):

Vad heter din blogg? :) :

Kommentera ;) :

Trackback
RSS 2.0