Min familj.

Mamma- Min mamma heter Elisabet och är 42 år gammal. Självfallet tycker jag hon är världens bästa mamma. Men vem tycker inte så om sina föräldrar? Hon har alltid sällt upp för mig när jag har mått som sämst och jag vet att hon alltid finns där om jag behöver hjälp. Jag älskar henne så oändligt mycket. Pappa- Min Pappa heter John och är 39 år gammal. Han betyder jätte mycket för mig.. Det är nog han som sårat mig mest men han har ändå alltis ställt upp för mig om jag sitter i knipa, jag är hans ända barn och jag vet att jag är hans allt. Han är bara det bästa, den bästa. Och jag älskar honom enormt mycket! Lillebror- Wilhelm heter min halvlillebror och han är 5 år, han är nog världens sötaste lillebror. Om jag varit borta ett tag och kommer hem springer han fram till mig och kramar om mig och säger att han saknat mig. Han är världens bästa lillebror helt enkelt. Jag älskar honom.
(Sedan har jag min styvfar Christer och mina två låtsas syskon Martim och Cecilia)

Min moster, Hanna, min mamma, Lillebror och styvpappa.


Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du? :) :
Kom ihåg mig?

E-postadress? (visas inte):

Vad heter din blogg? :) :

Kommentera ;) :

Trackback
RSS 2.0