Vem är jag?


Jag är Elsa Karin Allerstrand, föddes år 1997 den 21 september på Södersjukhuset. Jag växte upp på Södermalm, sedan flyttade jag till Älta ett halvår och sedan flyttade jag, Mamma och Pappa till Södermalm igen. Mamma och Pappa skildes så jag och Mamma flyttade till Erstagatan (Södermalm) och efter 1/2 år träffade Mamma en ny och vi flyttade till Folkungagatan där jag nu bor. Så jag är en vanlig tjej, är 13 år och bor på Södermalm. Om jag får beskriva mig själv med fyra ord skulle det nog vara: Rolig, Glad, Pratsam och Generös. Jag brukar nog vara den roliga tjejen bland mina vänner, den som pratar mest osv. Ja, det är typ jag..


Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du? :) :
Kom ihåg mig?

E-postadress? (visas inte):

Vad heter din blogg? :) :

Kommentera ;) :

Trackback
RSS 2.0