Home

Är hemma, slutade ett så det är skönt!
Tog bussen med Ronja & Viola, haha. Man kan ju säga att vi gjorde bort oss rejält!
Men jag snacka med Ronja och förhoppningsvis ska vi hitta på något i veckan.
För dom två kan man inte ha tråkigt med! Älskar er ♥

Ska iallafall möta Elin och jag tror Celina klockan 10 över tre på fotbollsplan och så kanske vi ska träffa Villiam vid Odenplan någon gång runt halv 4. Men vi får se hur det blir med det!
Annars tar vi det väll bara lugnt hemma hos någon för jag vet inte om jag orkar vara ute i det här kalla vädret.. Ska ta något att äta och så får ni en oufit senare!

saknar saknar saknar saknar saknar saknar saknar saknar!

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du? :) :
Kom ihåg mig?

E-postadress? (visas inte):

Vad heter din blogg? :) :

Kommentera ;) :

Trackback
RSS 2.0