Men jag kan aldrig någonsin ta tillbaka dig



Säg att jag är hatad, säg att ingen vill ha med mig att göra,
säg att jag är otrevlig, säg att jag är sämst, säg att ni aldrig mer vill
ha med mig att göra, säg vafan ni vill !
för jag vet att dom orden kommer från dom som jag inte längre litar på..
Så jag är ledsen, men jag tror inte längre på det ni säger!
Jag tar inte åt mig från erat jävla bullshit!
Jag har riktiga vänner som jag älskar och som älskar tillbaka!
Jag behöver inte er, ni kan ju sitta där och tro att ni är ballast i stan..
& kaxiga men sen inte i verkligheten..
Men sen kommer ni förstå att medans ni har lekt som ni gör nu,
har ni tappat så otroligt mycket på eran väg!
Vänner, Tro, Hopp, Kärlek!
Sen finns det ingenting kvar..
Jag kunde älskat er föralltid, men som det ser ut just nu så
vet jag faktiskt inte vad jag ska tro ..

Kommentarer
Postat av: Fanny

Vad hade jag gjort som gjorde att ni inte ville vara med mig ? Det är ju ni som startade det hela ...

2010-02-20 @ 16:44:34
URL: http://online.devote.se
Postat av: Anonym

Vem e det du menar?? Cesi eller??

2010-02-23 @ 20:27:54

Kommentera här:

Vad heter du? :) :
Kom ihåg mig?

E-postadress? (visas inte):

Vad heter din blogg? :) :

Kommentera ;) :

Trackback
RSS 2.0