Nu börjar jag på riktigt igen

Okej, jag vet att jag har varit sämst på att blogga men jag ska inte beklaga mig över det!
Jag har haft en rolig vecka måste jag säga och den kommer bli ännu roligare imorgon :-)
Kom iallafall precis hem från humlehof, har varit och ätit middag med familjen eftersom mamma fyllde år idag.
Det var inte kul atta vara och bada idag eftersom allt mitt smink försvann och mitt hår blev värsta katastrofen!!
Iallafall så ska jag lägga min vackra kamera på laddning för det kommer behövas till imorgon, eftersom jag och Elin ska ha VÄRLDENS BÄSTA FREDAG!!
& det blir ju lite svårt att ha tråkigt eftersom vi är sveriges roligaste människor!
Och så ska min blogg få en liten makeover för det känns så otroligt deprimerande för tillfället!

Kommentarer
Postat av: Hanna Allerstrand

Hur kan det bli ''världens'' bästa fredag utan sin bästevän ? -.-

2010-02-11 @ 21:56:41
URL: http://socialaste.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du? :) :
Kom ihåg mig?

E-postadress? (visas inte):

Vad heter din blogg? :) :

Kommentera ;) :

Trackback
RSS 2.0