Förlåt!


Förlåt om jag gjorde er oroliga, men jag mår inte bra nu.
Jag behövde stöd men allt blev bara så fel..
Det var inte meningen att ni skulle bli ledsna, för jag vill inte att ni ska bli det. 
Mina tårar & slutade inte heller, inatt. Men ni fick mig att må bra igen!
Jag vet att ni kommer finnas där, ni får mig att orka genom all jävla skit!
Det var såhär att min pappa skrek på mig och gjorde mig mycket illa och han var skit elak helt enkelt!
Sen stannade iprincip min farfars hjärta och jag fick panik! Jag har aldrig gråtit så mycket, aldrig varit så rädd. Men ambulansen kom och hämtade han och han blev bättre, sen tjatade mamma bara att jag skulle med på en resa. Och själv vad jag sjuk, feber, förkyld, halsfluss och var svag.. Allt detta gjorde mig så mycket svagare.
Jag hade ingen att prata med, så jag gjorde saker som inte var menat.
Jag ska konstiga saker för jag behövde någon som oroade sig för mig också.
Nu inser jag att det bara gjorde mina underbara vänner ledsna och oroliga! Det var inte meningen..
Alla trodde att jag låg på sjukhus, att jag hade tänkt ta livet av mig.
Så var det inte, min farfar låg där och jag har aldrig mått så dåligt som jag gjorde igår/idag.
Förlåt, jag älskar er verkligen!
Men jag finns här & kommer aldrig försvinna om ni inte vill,
så länge ni finns vid min sida. Så länge kommer jag orka kämpa.
Sen kommer jag ge upp men då spelar det ingen roll!
Tack till er som bryr er, jag älskar er det vet ni också!
Elin Jonsson Claesson, Ima Djie, Celina Lekvik & Cecilie Isacson
Ni gjorde min dag så mycket bättre!


Kommentarer
Postat av: Elin

Jag skulle oroat mig även om det inte va dig det handlade om dig, om det skulle varit för din farfars, farfars far och det skulle gjort att du mådde dåligt. så skulle jag varit orolig. och nu va jag vet. jag viste knappt vad dom hänt och ändå grät jag i timmar ... förlåt för att du blev orolig för att jag va det för dig men du ska fan inte förlåta mig för det är dig det är synd om nu ! jag finns alltid här för dig Everyday !

2010-02-25 @ 20:16:38
URL: http://newe.devote.se

Kommentera här:

Vad heter du? :) :
Kom ihåg mig?

E-postadress? (visas inte):

Vad heter din blogg? :) :

Kommentera ;) :

Trackback
RSS 2.0