Hemma en snabbis!

Nu är jag hemma från Elins land, såg faktiskt fram emot att komma hem. Ta en dusch, packa om och ta det lugnt bara. Och sedan när man kommer hem ser det ut som en svinstia, Tack Martin! Så det är väll bara till att ge sig ut igen. Ska gå snabbt och kolla på rean (om den är kvar?) på GinaTricot, letar efter en speciell tröja och även köpa en ny bikini. Sedan ger jag mig iväg till mormor i Tyresö och sover där över natten, antingen drar jag till mitt land imorgon eller så stannar jag hemma. Men jag saknar ju Hanna som attans så det får nog bli till att stanna hemma och träffa min bästavän! Yippi!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad heter hannas blogg ?

2010-07-03 @ 18:58:02

Kommentera här:

Vad heter du? :) :
Kom ihåg mig?

E-postadress? (visas inte):

Vad heter din blogg? :) :

Kommentera ;) :

Trackback
RSS 2.0