LOOOOOONG time ago.

Dååååålig uppdatering av mig, men ska inte komma med massa dåliga bortförklaringar nu. Det är bara för att jag inte orkat. Men har iallafall haft många roliga dagar under dom dagar som jag inte bloggat somsagt. Men nu är jag iallafall hemma så det är skönt. Egentligen skulle jag dra till grönalund idag med Hanna, Celina, Adam och hans kompisar men det blev inte så pga vädret.. Men igår var jag iallfall med Hanna, Jessica, Celina, William och Didrik i Nacka så det var också trevligt. Lite senare träffade vi också Zebbe (?) och hans kompis. Sen sov jag hos Celina och drog hem nu på morgonen, köpte frukost på vägen hem som jag sitter och äter nu! Men snart kommer Mamma, Christer och Wille hem så då ska vi på Sofo Night och käka ute med min syrra. Hörs snart!
saknarsaknarsaknarsaknarsaknarsaknarsaknar

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du? :) :
Kom ihåg mig?

E-postadress? (visas inte):

Vad heter din blogg? :) :

Kommentera ;) :

Trackback
RSS 2.0