You're so fine

Oj, glömmde visst bort bloggen lite där mitt i allt. Men whatever, Idag var jag somsagt på GrönaLund med Marlene, Eden och Hanna (nolife) men iallafall det var kul, förutom att jag var sjukt trött. Hade typ inte sovit nånting inatt ju så det var lite jobbigt. Men det började ju regna, vilket var lite tråkigt men då drog vi. Eden och Hanna drog hem men jag och Marlene gick upp vid Vittra och dansade och sjöng i regnet, haha. Älskar dig Marlene! Sen drog jag hem, käkade och typ somnade på köksgolvet så jävla trött var jag alltså! Men sen vaknade jag upp och nu sitter jag här.. Fan också, glömmde min fina dusch som var det viktigaste. Men det får bli imorgon istället. Det låter mycket bättre, nu tänker jag fan sova. Malle kommer hit 11 imorgon, jag kommer dö.

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du? :) :
Kom ihåg mig?

E-postadress? (visas inte):

Vad heter din blogg? :) :

Kommentera ;) :

Trackback
RSS 2.0