2 juni 2010

Idag har jag hela dagen umgåts med min fina vän Celina i Tanto, mycket trevligt faktiskt. Vi käkade lite jordgubbar och så, snackade om allt & inget liksom. & Sen så fick jag världens mensvärk så vi var tvungna att dra hem och jag typ skrek hela vägen, haha -.- Men sen gick jag hem och tog några panodil zapp, sen var jag på topphumör igen! Så vi drog hem till Celina och fick lite pengar till att äta Sushi, så det gjorde vi på typ 10 minuter sen drog vi till Hötorget och mötte våra vänner, Elin, Ima, Mika & Wilma D. Saga var typ på Ica -.- Men aah, dom sitter ju som sagt och väntar på att få biljetter till att gå på den här fan-eventet typ? Aja, men Elin skulle inte sova över där så hon åkte tillbaka till Söder med mig och Celina, väldigt energi full var Elin idag! Umgåtts med mig för lite, jag brukar ju liksom köra slut på henne! Haha, men ja.. Sen hälsade jag och Celina på lite folk och sen nu är jag hemma. Ni får bara några få bilder från dagen.. Yoo Broo , Leverpstej

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du? :) :
Kom ihåg mig?

E-postadress? (visas inte):

Vad heter din blogg? :) :

Kommentera ;) :

Trackback
RSS 2.0