7F

Hej, nu är jag äntligen hemma.. Började 8.15 sen slutade vi 13, drog då hem till Elvira somsagt sen möttes alla i aulan klockan 15. Hamnade tillslut i Retard klassen 7F, Fast Ima, Wilma och Cesi går där så det är lite tur! Vi är typ 19 elever i våran klass högst upp i ett super litet klassrum på våning 5. Fast fan, efter sommarlovet.. Vi kommer äga hela skolan har jag och Ima kommit fram till! Sen snackade jag med alla om vilka klasser dom kommit i och så, sen mötte jag Hanna och Celina inne i stan och dom hade sprungit runt och letat efetr avslutnings klänning till Hanna. Men sen hittade hon en och jag drog till Farmor och käkade middag. Sen blev jag skjussad hem och nu är jag här hemma. Även fast vi har värsta retard klassen tror jag att vi kommer ha det riktigt kul!

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du? :) :
Kom ihåg mig?

E-postadress? (visas inte):

Vad heter din blogg? :) :

Kommentera ;) :

Trackback
RSS 2.0