C00LT

Hallojsan, min spotify laggar. Inte kul! Men jag vaknade för kanske en timme sedan, somnade tillslut igår vid 4 när jag hade pratat med Mamma lite. Men iallafall så har jag hunnit tvätta håret, så det ska jag torka. Sen ska jag möta Elin, någonstans? För ikväll ska vi ju gå på Eclipse, eller inatt kanske man borde säga? Dom visar ju alla 3 filmer, man ska klä ut sig och lallala... Men det får vara en hemlighet för stunden, ni kanske får se senare vad jag ska vara! Men ja, det var väll typ det jag skulle säga. Och sen efter bion, kankse inte är rätt ord men ja.. Whatever, så sover jag hos Elin så det blir mycket trevligt! Nyduschad

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Kollar man i din blogg så är det ganska uppenbart att du gillar Justin Bieber!

Jag och en kompis har gjort en JustinBieber sida där vi så småningom skulle vilja samla alla svenska Justin Bieber fans.

Och vi undrar om du skulle vara intresserad att kolla in och kanske bli medlem!

Mer info på sidan! http://justinbieberfans.inc.se/

Ha en bra dag

2010-06-29 @ 23:57:24

Kommentera här:

Vad heter du? :) :
Kom ihåg mig?

E-postadress? (visas inte):

Vad heter din blogg? :) :

Kommentera ;) :

Trackback
RSS 2.0