Elvira, sätt på låten och läs!


Det är ofattbart hur mycket jag saknar dig, hur mycket jag kommer sakna oss..
Elvira, du kommer alltid vara min bästavän. Men vi kommer aldrig bli så tajta som förut igen. Mina tårar bara rinner och jag kan inte stoppa dom.. Det är fan konstigt att jag älskar dig så jävla mycket! Du gör mig så otroligt lycklig, du får mig alltid att le, skratta.. Du är en på tusentals, du är unik. Nu kommer vi kanske inte ens gå i samma klass längre, jag börjar fan inse sanningen.. Det gör så jävla ont att säga det, men det kommer snart inte vara Elvira & Elsa längre, Alvedon <3 Ipren, Tåpull <3 Tåknull. Glöm aldrig bort att jag alltid finns här för dig, om du behöver min hjälp vadsomhelst? Jag kommer aldrig helt kunna släppa dig..

Alla våra minnen vi har tillsammans! Kommer du ihåg tex. När vi besteg hammarby backen? Det var en av mina lyckligaste dagar i hela mitt liv. När vi uppträdde på 6-års med Alexandra och med Britney Spears.. När jag sa till dig, om du inte kommer hem till mig klockan 11 dödar jag dig. Och sen när du kom, sov jag. Haha! Jag garvar alltid åt så konstiga saker med dig, men med dig är allt fan roligt! Eller kommer du ihåg den vintern när vi var med Vicke och Theodor hela tiden, det var den bästa! Jag hade så jävla kul då! Alla gånger vi gått hem till dig, gjort smet, kollat på A Lot Like Love och allting. Aldrig har jag kännt mig olycklig eller liknande i din närhet. Vi har gråtit och skrattat tillsammans förfan! Du betyder så otroligt mycket för mig så det fan inte går att beskriva.. Jag gör vad som helst för din skull.. Bara du ber mig, det vet du.

Och om detta nu är slutet på våran vänskap, vilket jag verkligen inte hoppas.. Så vill jag bara att du ska vet att jag kommer sakna dig så mycket så det inte är sant! Tänka tillbaka på allt vi gått igenom och gråta, bara för att jag inte har dig kvar som vän. Alltså du är ju så snäll mot alla och allt, bryr dig om alla, ser till att någon aldrig blir sårad.. Jag kommer älska dig tills jag tar mitt sista andetag. Elvira Nathalie Ballardini Engström, du är mitt allt.

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du? :) :
Kom ihåg mig?

E-postadress? (visas inte):

Vad heter din blogg? :) :

Kommentera ;) :

Trackback
RSS 2.0