Klippning.

Klippte ju mig idag, blev kanske lite kort.. Men det kommer växa mycket under sommaren! Och ska inte platta det så mycket, min frisör berättade att om man gör det så går håret av så blir inte så mycket av det.. Eller jag får iallafall försöka.

Nu är jag iallafall hemma, först kom Hanna hit men sen drog hon och träffade Celina och jag gick och klippte mig sedan mötte jag upp Pappa och vi gick och fikade på en te-affär som våran granne äger, jätte gott te och mysigt där! Sen åkte vi hem till farmor och jag pratade lite med farfar och så, fick även mer pengar till USA på Torsdag. Sedan tog vi bussen upp till Ringen och gick till pappas kompis affär och köpte en tjocktröja och ett par nya solglasögon, sen drog jag hem till Mamma. Nu ska jag ut och träffa Hanna & Celina. Uppdaterar när jag kommer hem!
Resultatet, jag vet kort..:

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du? :) :
Kom ihåg mig?

E-postadress? (visas inte):

Vad heter din blogg? :) :

Kommentera ;) :

Trackback
RSS 2.0