Now im all gone.

Hej, sorry att jag inte bloggat men jag har glömt bort totalt. Idag var jag iallafall med Hanna & Celina, först drog vi till Vasaparken och jag typ snackade med william. Det låter väll trevligt! Men sen orkade vi inte det mera så vi drog vidare hem till mig och hämtade min polisanmälan som kommit sen vidare till GrönaLund och var där ett tag, vi träffade deras kompisar Dennis, Carl och någon till. Sen värsta retard-tjejen, hahahaha. Jag är tolv år. Hon var fan för mycket ;-) Men aah, Hanna drog och så stannade jag och Brorsan kvar ett tag så det var tröövligt. Imorgon ska jag vara med Celina tror jag, och aah.. Kanske ska på grönalund? Vi får se.. Aah, och just nu snackar jag lite med min c00la polare Harald, sånt gillar vi (y) Tack & Hej - CelinaFacebookTjej

Kommentarer
Postat av: Anonym

Polisanmälan?!



Vad har du nu ställt till med då? :p

2010-06-02 @ 00:54:19

Kommentera här:

Vad heter du? :) :
Kom ihåg mig?

E-postadress? (visas inte):

Vad heter din blogg? :) :

Kommentera ;) :

Trackback
RSS 2.0