fuck on!

Jag blir så jävla förbannad på vissa människor !
Ska man inte kunna skriva nåt "privat" på sin egna blogg?! Utan att människor ska kommentera typ, du var med han eller hon och typ jag vet vad du gjorde osv. I dont give a fuck om du vet?! Du kankse läser min blogg och det är ju trevligt men du har väll ingen rätt och gå runt och snacka om mig? Nu vet jag iallafall att jag har flera som verkligen älskar mig och min blogg men jag blir så jävla förbannad?! Ni skämmer ut er själva, ni kanske inte fattar det? Jag vill iallafall inte vara vän med er/dig för tillfället, vi får se hur det blir i framtiden..
För som ni håller på nu så håller inte riktiga vänner på!
Men lägg bara ner!!!!

Du är iallafall bäst bönan min ;)

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du? :) :
Kom ihåg mig?

E-postadress? (visas inte):

Vad heter din blogg? :) :

Kommentera ;) :

Trackback
RSS 2.0