Hiss/Diss


LOV... Jag älskar när det är lov! Man känner bara hur man släpper skolan och lämnar det bakom sig, ge mig lov nu ffs! Man kan sova hur länge man vill, vara ute mycket längre och göra alla dom där roliga sakerna som man inte kan göra när det är skolvecka. Haha!
CONVERSE... Alla som har dom kanske kan hålla med om att det är Världens skönaste skor? Dom får mig att tänka på sommaren/våren så det är också ett plus! Och det är extremt ballt med lite olika färger eller nåt mönster! Och de har ett bra pris också!

DET HÄR J*VLA VÄDRET... Först är det skit fint väder och solen skiner sen helt plötsligt börjar det snöa och bli kallt?! Varför kan det inte bara hålla sig som det var igår? Typ över 5 + grader, sånt gillar vi! Nu tycker jag det ska sluta upp med att vara kallt och bli VARMT!
TRÅKIGA MÄNNISKOR... Såna som inte lever livet! Komigen, man lever bara en gång! Ska ni sitta hemma och kolla på film resten av livet eller? Ut och spring, lek gör busiga saker! HAHAHAHA! Jag lever livet, på mitt sätt och jag gör kanske inte direkt bra saker men det är mitt sätt att leva livet! Gå över gränsen.. :P Så upp & Hoppa! Live You Life ForFuckingSake ;)


Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du? :) :
Kom ihåg mig?

E-postadress? (visas inte):

Vad heter din blogg? :) :

Kommentera ;) :

Trackback
RSS 2.0