Elsa Allerstrand

Nu är jag hemma på riktigt, haha. Ska inte gå någonstans.
Så jag kan ju passa på och berätta om min fina dag:
Ja, idag var jag med Hanna & Celina, vi drog somsagt till sickla och hanna handlade typ ett par jeans. Sen drog vi vidare till ringen där hon köpte ett par skor också. Sen drog vi till Mcdonals's där vi typ slängde vatten omkring oss så det hamnade på typ en tants jacka, haha. Ni skulle hört henne - "Men tack hörrni!" Hahaha! Det var så kul, tyckte iallafall jag. Sen drog hanna hem (Celina hade gått innan) så jag gick hem fort och hämtade mina nycklar. Sen drog  jag med mig min cykel ut och cyklade runt på söder, mycket trevligt! Observera att jag var helt ensam, det är därför mina vänner fått lite underliga samtal + min pappa, haha. Min och Hannas mamma är på ett möte om typ tonåringar (?) så jag är typ ensam hemma och då ville jag inte vara hemma så jag var ute ensam.. Jag vet att jag är wierd. Men nu är jag iallafall hemma och har sovmorgon imorgon tills 09.20, så nu ska jag inte göra ett skit faktiskt, haha!
Tjadå!

Jag älskar er tjejer !

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du? :) :
Kom ihåg mig?

E-postadress? (visas inte):

Vad heter din blogg? :) :

Kommentera ;) :

Trackback
RSS 2.0