JÄVLA SUR !

Jag är på så jävla dåligt humör just nu! Allt är bara helt jävla fucked up! Jag måste till landet över helgen, min morsa vägrar köpa en jävla telefon till mig och vi kan inte åka ut på lördag heller?! Sen är det den här vi har inneboende hos oss, kärring på henne.. Och sen är jag elak mot William hela tiden, vilket inte är meningen? Men vafan jag kan ju inte vara perfekt. Alltså fan va förbannad jag är, helt seriöst! Jag orkar inte ta nån jävla Carolinas skit heller, fritt fram att kalla mig fitta eller vad du nu vill för jag bryr mig inte ett skit? Haha! Nej för fan.. Nu ska jag dö

Kommentarer
Postat av: anonym

Heej, jag ville bara säga att justin bieber kommer till grönan på lördag och du verkar vara lite fixerad så synd för dig som ska till ditt land. Ha det bra!

2010-05-27 @ 20:56:19
Postat av: Anonym

Carolina? Vad heter hon i efternamn eller hennes blogg??.

Vet en sån tjej en riktig jävla bitch enligt mig!

Jag skriver inte mitt namn för orkar inte massor av saffs...

2010-05-27 @ 21:57:28

Kommentera här:

Vad heter du? :) :
Kom ihåg mig?

E-postadress? (visas inte):

Vad heter din blogg? :) :

Kommentera ;) :

Trackback
RSS 2.0