Drar till Pappa med Empa.

Tumblr_l9hapk0jo21qasfhmo1_500_large
Snygg kille eller vadå?
Är hemma hos Elin nu, ska dra över till min Pappa nu där vi även ska sova. Idag var det ju somsagt skola och det var relativt lugnt. Eller lite bråk var det, men det tar vi inte här och nu. Iallafall efter skolan så drog jag Elin, Felicia och Marlene till Bk och käkade sen träffade vi Max, Aron, Nisse, Leon och Federico. Sen var vi med dom ett tag, sen drog jag och Elin till Zinkensdam och mötte Vincent eftersom jag fick låna hans mattebok för jag har glömt min i skolan, så det var snällt av honom! Sen träffade vi Kalle, Mikkel, Viktor, Erik, David och två till typ? Sen drog vi hem till Elin käkade glass och "pluggade" men nu ska vi faktiskt hem till min Pappa och plugga osv. Inget mer bloggande idag, Puss!

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du? :) :
Kom ihåg mig?

E-postadress? (visas inte):

Vad heter din blogg? :) :

Kommentera ;) :

Trackback
RSS 2.0