Fun life.

Är hemma hos Celina, sover ju här med Hanna. Vi låg och kollade på En Prinsessas dagbok och så blev det helt tyst så jag kollar upp och då ligger båda och sover.. Roliga tjejor! Ska dock väcka dom nu, haha. Ja, kan passa på att berätta om min dag lite snabbt. Jag vaknade relativt tidigt sen drog jag och Hanna och åt lunch ute och Celina på sin dans. Sen träffades vi igen och var hemma hos mig med Max, Aron och även deras kompisa Tim. Jag var då supermätt men tydligen inte Hanna och Celina så dom gick till Celina och åt, jag var då med min barndomsvän (Aronm) ett tag och sedan mötte jag Carla, Julia, Elsa och Valeria. Trevligt! Var med dom kanske en timme och sen drog dom hem till Eva och jag mötte Celina och Hanna igen. Vi mötte först Ebba, Micke och Viktor en snabbis sen gick vi till Skånegläntan och träffade Timon och hans två kompisar typ Kalle och nån mer? Ja, sen drog vi hem och var här ett tag och sen drog vi ut en snabbis igen och köpte bla. julmust! Sen satte vi igång filmen. Det var hela min dag! Känns som jag hunnit med sjukt mysket saker faktiskt. Ja, men vi får höras imorgon eller senare. Puss!

Kommentarer
Postat av: tåknull

VALERIA ?

Jag hatar henne, hon går i min skola, och varenda gång jag går förbi så kollar hon snett på mig ? HAHA, va inte med henne ;O

Eller.. Aa.. om det är hon ..

2010-11-14 @ 12:02:17
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Snygg skjorta.

2010-11-16 @ 09:59:15
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du? :) :
Kom ihåg mig?

E-postadress? (visas inte):

Vad heter din blogg? :) :

Kommentera ;) :

Trackback
RSS 2.0