Happyface.


(Ser desperat ut samtidigt som jag har värsta happyfacet, I'm wierd..)
Ja, Nu är jag hemma. Har varit hemma typ en timme, haha. Idag efter skolan sprang jag och Elin till tunnelbanan och tog den till Hötorget och där väntade Ima på oss. Vi köpte popcorn och sen gick vi in i salongen och kollade på Harry Potter och Dödsrelikerna del. 1! Nämen den var ju skit bra! 2.30 höll den på men det var den värd! Efter bion gick vi runt lite och kom ut på Vasagatan vid Sheraton, haha! Anyway, Ima gick hem och Jag och Elin gick och mötte Ebba, Eva, Elsa S och Frida. Vi gick runt på Södermalm och träffade några andra i Björnsträdgård innan vi splittrades och gick hem. När jag kom hem för ca. 1 timme sen åt jag ostar med Mamma, jätte goda var dom! Och övade mitt tal, det gick sjukt bra! Så nu är jag väl redo inför morgondagen, ja. Mer har jag inte gjort, Puss!

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du? :) :
Kom ihåg mig?

E-postadress? (visas inte):

Vad heter din blogg? :) :

Kommentera ;) :

Trackback
RSS 2.0