Skolan förstör mitt liv.

För dom som undrar är jag och skolan inte speciellt bra vänner för tillfället. Det känns som jag knappt har någon fritid och just nu mår jag jätte dåligt, jag vill gå ut. Jag vill att det ska vara helg men man måste tänka possitivt, bara 2 dagar kvar sen är det Fredag! Back to life, just nu sitter jag och pluggar inför matteprovet som är imorgon och skriver på min svenska berättelse som också ska vara klar imorgon vilket jag dock inte kommer hinna med.. Men just nu går provet före allt annat! Nej, nu ska jag plugga matte sen ta en varm dusch. Puss!

Kommentarer
Postat av: celina

Du vet att du kan vara med mig älskar dig bror!

2010-11-24 @ 21:27:42
Postat av: elvira

Kommentar.

2010-11-25 @ 20:42:07
URL: http://off.webblogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du? :) :
Kom ihåg mig?

E-postadress? (visas inte):

Vad heter din blogg? :) :

Kommentera ;) :

Trackback
RSS 2.0