Är hemma.

(Förlåt för att jag inte bloggade igår, men jag sov hos Hanna!)
Är hemma, har varit det typ en timme.. men whatever? Idag har jag varit med Marlene, Saga, Nora, Matilda, Jonas, Nisse, Max, VIncent och Jack efter skolan. Vi gick ner till Medborgarplatsen till coop och sen ner till bågen. Där mötte vi Ebba, Viktor, Micke och David. Efter ett tag gick jag och Ebba vidare hem till mig och hämtade min Jetset klocka jag fick av Hanna i födelsedags present och jag bytte kläder. (Hade haft på mig KSSS bykor i skolan så jag bytte till jeans) Och sen gick vi ner till Ringen och jag ställde om den så den passade min handled. Ebba gick hem och jag mötte upp Celina och Ima! Har saknat min lilla Ima, har inte träffats på alldeles för länge alltså! Men iallafall, vi åkte till Medborgarplatsen och sen gick vi till Kyrkogården och där mötte vi Matilda och Nora. Sedan efter kanske 20 minuter gick vi hem och ja, vad mer finns det att säga? Jag åt kött och gjorde min engelska. Och missade Paradise Hotel! Jag vill döda mig själv, vadårå? HAHA! Puss!

ÄLSKLING! KOM HEM NUUUUU!

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du? :) :
Kom ihåg mig?

E-postadress? (visas inte):

Vad heter din blogg? :) :

Kommentera ;) :

Trackback
RSS 2.0