Hos Farmor & Farfar.

Är hos F&F, som jag älskar mest. Fast varken Farmor eller Farfar är faktiskt här, Farmor är i HongKong och Farfar är på Hornskroken? Saknar iallafall Farmor jätte mycket så det ska bli kul att hon kommer hem på Torsdag! Iallafall efter skolan hängde jag lite med några i klassen ett kort tag. Sem gick jag och hem och pluggade lite spanska kort med Mamma. Bytte även om till mina hunters och regnjackan haha, mysigt! Gick och mötte Pappa på Södermannagatan och åkte till Farfar en kortis. Sen åt vi på resturang, mycket gott måste jag säga! Sen gick vi och handlade bla. frukost och lite annat. Och nu sitter jag somsagt här i Farfars rum, nice! Nu måste jag iallafall plugga spanska, prov imorgon. Har också matteförhör och engelska läxa, men det ordnar säg, Puss!
Tumblr_l91v20zylm1qc78uuo1_500_large


Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du? :) :
Kom ihåg mig?

E-postadress? (visas inte):

Vad heter din blogg? :) :

Kommentera ;) :

Trackback
RSS 2.0