Inte bloggat på 7 dagar and that sucks!

Okej, det går verkligen åthelvete med det här med bloggen. Men det är skitsamma, life is kind of nice anyway! Dom här 7 dagarna jag inte bloggat på har jag helt enketl haft annat för mig, men ska försöka nu. Ja, igår natt sov jag hos Marlene, skit mysigt! Sen imorse gick vi hem till mig och fixade oss, sen mötte vi Vincent, Sasha och Max. Sen drog vi till Odenplan till IO och sen kom Daniel så då drog vi bara till Vasa en snabbis. Sen åkte vi till Södrastation och mötte Nisse och Jonas. Sen gick vi hem till Daniel vid Rådmannsgatan och fixade lite grejer, sen hängde vi runt där och sen drog alla hem förutom typ jag och Jonas som drog till Folkets Kebab och hämtade hem mat. Men nu gör jag inget, måste läsa NO tills imorgon så ska göra det sen sova, Puss!

(And that's how i looked today!)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaaa! Elsa har bloggat!

2010-10-11 @ 06:51:14
URL: http://ebbalenge.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du? :) :
Kom ihåg mig?

E-postadress? (visas inte):

Vad heter din blogg? :) :

Kommentera ;) :

Trackback
RSS 2.0