Elsa is back..

Nu är jag äntligen hemma! Idag var jag i skolan, like always.. Efter drog jag, Celina och Marlene hem till mig och fixade oss sen åkte vi in till stan för att byta min Jofama (by Kenza) skinnjacka som jag fick i födelsedagspresent. Och så när vi kommer dit så har jag såklart glömt kvittot, dumt gjort alltså.. Sen åkte vi till Södermalm och träffade Hanna lite snabbt sen drog alla hem till sig. Här hemma åt jag tårta med Mormor, Morfar, Mamma, Kerstin och Wilhelm. Sen gick jag ut igen och mötte Ebba, Viktor, Viktor, Micke och David bara snabbt. Sen tog jag och Ebba tunnelbanan in till stan (Odenplan) där vi tog en fika på Coffehouse by George. Sen åkte vi till Medborgarplatsen och stod och kramade varandra ca. 15 minuter. HAHA! Men sen gick jag hem.. And here i AM! Ja, det var lite om min dag.. Nu ska jag kolla lite på internet och sen gå och lägga mig, Puss!


Kommentarer
Postat av: ...

du e fett snygg! :D <3

2010-09-25 @ 21:30:26
URL: http://....

Kommentera här:

Vad heter du? :) :
Kom ihåg mig?

E-postadress? (visas inte):

Vad heter din blogg? :) :

Kommentera ;) :

Trackback
RSS 2.0