Elsa is home.

Hejsan, kom nyss hem. Idag skulle jag egentligen träffa Elvira, men min telefon hade inga batterier och hade ingen laddare hemma :@ Men jag åkte till Farmor och hämtade en! Idag har jag iallafall varit med Ebba, Eden, Marlene och Felicia. Vi var först hemma hos mig och fixade oss efter skolan. Sen träffade vi Eden och sedan även Felicia. Hon åt och sedan gick Felicia så jag och Eden gick hem till Ebba. Därifrån åkte vi till min Farmor där hon tyvärr inte var, så vi vra tvungna att åka upp till Gullmarsplan för att hämta pengar osv. Eden åkte hem och jag och Ebba åkte somsagt till min Farmor. Där var vi bara en kort stund, sedan tog vi en taxi till Sveavägen, alltså hem till Eden så jag fick låna en laddare. Sedan åt vi lite där omkring och sedan tog vi tunnelbanan hem till Södermalm och nu sitter jag här. Nu har jag iallafall lagt min telefon på laddning så den ska hålla sig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis älskling hoppas du får det bäst sötnos <3

2010-09-21 @ 19:50:52
Postat av: Filippa

Det var jag som skrev det förra :D älskar dig

2010-09-21 @ 19:51:28
URL: http://ahnhems.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du? :) :
Kom ihåg mig?

E-postadress? (visas inte):

Vad heter din blogg? :) :

Kommentera ;) :

Trackback
RSS 2.0