Ett inlägg.

Är hemma, har faktiskt varit det typ en timme men anyway.. Idag efter skolan hängde jag med Marlene, Celina, Max, Nisse, Mattias, Jonas och Ruben ett tag. Sedan gick jag till Medborgarplatsen och mötte Hanna och hennes två kompisar Emma och Fidelie. Vi tog det väldigt runt och åkte runt (?) Sedan skulle dom hem så jag gick och mötte Max igen, vi gick upp till kyrkogården och satte oss ner och pratade typ. Sen gick jag och hem och åt snabbt sen gick jag ut och handlade matsäck till imorgon. Ska nämligen till Hellasgården och orientera typ, det blir nog kul! Ja, iallafall nu ska jag kolla på Idol, jag vet lite gay.. Puss!

( Jag vet, bilden är ful. Men mina ögon ser sjukt fina ut på den!)

Kommentarer
Postat av: Estelle

världens finaste ögon elsa :O

2010-09-27 @ 21:35:40
Postat av: elvira

Dina ögon ÄR sjukt fina bästis ! :o <333333

2010-09-28 @ 19:50:33
URL: http://off.webblogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du? :) :
Kom ihåg mig?

E-postadress? (visas inte):

Vad heter din blogg? :) :

Kommentera ;) :

Trackback
RSS 2.0