Fan vilket tråkigt liv..

(Tog ett test av Hanna för jag har så jävla tråkigt!)
KÄRLEK:
Är du kär just nu? - Nej.
Har du någon kille just nu? - Nej?
Har du dumpat någon? - Ja.
Har någon dumpat dig? - Ja.
Har du sagt att du gillat någon för skojs skull? - Haha, ja.
Vem kramade du senast? - Mormor, haha!
Är det okej att din kille hånglar med en annan tjej? - NEJ?

SKOLA
Är du duktig i skolan? - Relativt.
Har du bra betyg? - Har inte betyg än, men man kan ju hoppas.
Har du fått göra om ett prov någongång? - Nej.
Har du fått ett bra resultat på ett prov? - Ja, på alla ;)
Sköter du dig i skolan - Ja, det tycker jag!
Har du tuggat tuggummi under skoltid? - Senast igår?
Haft mobilen på lektionstid? - Ja.
Fått skäll av en lärare för att ha snackat i telefon? - Nope!


FAMILJ
Hur många är ni i din familj? - Hos Mamma: 5 Hos Pappa: 2
Du bor tillsammans med dina biologiska föräldrar? - Ja, fast dom är skilda.
Trivs hemma? - Helt okej.
Har rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen? - Nej, eller jo..?
Har fått en rejäl utskällning på sistonde? - Det var ett tag sen.
Har kallat någon i din familj för diva, idiot, cp, osv.? - Haha, ja..
Du älskar din familj oavsett vad som händer? - Över allt annat!

 

VÄNNER
Du har vänner? - Massvis! :)
Du brukar vara med? - Dom flesta.
Vem/vilka var du med sist? - Elin, Celina, Marlene, Felicia, Max & Kalle.
Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? - Det är insidan som räknas?
Är det okej att ha kill-kompisar? - Såklart, det är ju ett måste!
Har du pussat någon av dina kompisar? - Ja.
Skulle du kunna döda någon av dina kompisar? - Nej, vem dödar dom som betyder mest?
Har du blivit av med någon vän på sista tiden? - Nej det tror jag inte..?

 

FJORTIS
Du sminkar dig varje dag? - Händer att jag går osminkad, men för det mesta?
Putar med läpparna på kort? - HAHA! Isåfall när jag skämtar!
Tar kort på dina bröst? - Nej men fyfan?!
Använder foundation på läpparna? - ja, hej jag heter elsa och är fjortis. NEJ! ALDRIG! :O
Super dig packad varje helg? - Nej vafan..?
Du har kysst en tjej? - Det har nog hänt, haha!
Du plattar håret och har en typ av fjortisfrisyr? - Haha, nej! Men plattar för det mesta.
Ditt hår är knallblont? - Nej?!

KRIMINELLT
Är det okej att vara kriminell? - Nej?
Vill du bli kriminell - Det är lugnt!
Vad är inte okej med att vara kriminell? - Men vafan? Hör ordet, bara det skrämmer mig.
Skulle du sno en bil om du inte orkade gå hem? - Ja förfan! Hahah -.-
Har du suttit i fängelse? - Nej, det är inget jag planerat heller.
Vill du hamna i fängelset? - Somsagt, inget jag har planerat.
Har du gjort nåt kriminellt? - Nej, det tror jag inte?
Har du blivit tagen av polisen/vakter? - Hmm.. Ja.

 

DÅLIGA TIDER
Vart på dåligt humör den senaste tiden? - Då&Då.
När grät du senast? - Igår kväll.
Du har gråtit över en kille du inte kunnat få? - Faktiskt inte, haha!
Du har slagit ner någon? - Gills en frisbee i pannan? Haha, nej jag tror inte det.
Du har blivit nedslagen? - Jag är stark förfan?
Du har skadat någon med flit? - Aldrig i livet!
Har du någon gång viljat döda någon? - Ja, herregud.. Ni skulle bara veta! :O
Vem du bråka med senast - Kommer inte ihåg -.-
Har du blivit våldtagen ? - Nej.

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du? :) :
Kom ihåg mig?

E-postadress? (visas inte):

Vad heter din blogg? :) :

Kommentera ;) :

Trackback
RSS 2.0