Fick jag med mig hem från Lübeck.


Söta ringar från bla. C&A.

Concealer, Hårspray, Shampoo och två hårkurer. Ni ser vad det är från! :)

Örhängen från C&A och en liten kräm från Rössman (Nivea)

3 bhar varav 2 från C&A och en från en underklädsaffär.

En halfbody (Bustier eller vad det heter?) Skitsöt!
Tjocktröja ifrån KULT, onödigt köp.. Tycker inte den är speciellt snygg -.-

Söt blus från ZARA.

Skit snygga jeans från Zara.

Ett till par, även från Zara.
Men i varje fall, nu ska jag fixa mig för att sen gå ut. Kanske ska till Vasaparken och träffa Otto och dom. Men annars blir det till att vara kvar här på älskade söder! Men vi får se, uppdaterar er folk snart.

Kommentarer
Postat av: ebbaaa :)

så jävla snygga ringar!!!!

2010-09-07 @ 20:54:09

Kommentera här:

Vad heter du? :) :
Kom ihåg mig?

E-postadress? (visas inte):

Vad heter din blogg? :) :

Kommentera ;) :

Trackback
RSS 2.0