hej, här får ni bilder från tisdag


Denna dag spenderades i skolan, efter mötte jag och Eden upp Hanna och vi drog till Zinkensdamm där Carla var, träffade även massa annat roligt folk och vi drog runt på Sköna Södermalm. Senare träffade jag även Ebba och vi pratade om allting! Ni får om Onsdagen strax..

Jag, Elin, Celina, Felicia & Marlene.
Ja, här är vi igen. Fucktard, det beskriver mig rätt bra på båda bilderna!

Kolla vilken söt människa! Jag får ju panik.. :O

Nils och Lukas i skolan.

HA-HA-! Hanna sötnos!

Redbull... Ger dig vingar!

Hanna Allerstrand, den vackraste människa på denna jord!

Hanna, Jag, Carla & Eden!

Ebba sötnos!

Haha, jag & Ebba!

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du? :) :
Kom ihåg mig?

E-postadress? (visas inte):

Vad heter din blogg? :) :

Kommentera ;) :

Trackback
RSS 2.0