Hemma!

Ja, hej mina kära vänner! Vet att jag knappt bloggat på hela helgen, men nu blir det andra bullar! Mina kamera är tillbaka och tror mig, min blogg kommer bli roligare inom mycket kort! Ska helt enkelt göra en makeover, kommer bli mycket nice.. Idag såg jag iallafall ut som et troll, till dom som undrar alltså. Hanna och Celina sov hos mig igår iallafall och vi somna faktiskt ganska tidigt, dock med sminket och kläderna på. Sen kom Marlene till mig och vi åkte till S:t Eriksplan, eller inte Celina för hon åkte hem. Så Jag, Marlene och Hanna satte oss på Waynes Coffé och myste ute i höstvädret med chailatte! Sedan tog vi tunnelbanan vidare in till stan och träffade Ronald, HAHA! Hanna åkte hem så jag och Marlene drog runt på Södermalm ett tag med Ronald. Jag mötte upp Mamma och vi gick och åt, eller jag åt. Sen gick vi hem, jag städade (därför bloggade jag inte) fick ett nytt objektiv fick jag också. Sen gick jag till ICA och köpte saker som ni får se snart, Puss!

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du? :) :
Kom ihåg mig?

E-postadress? (visas inte):

Vad heter din blogg? :) :

Kommentera ;) :

Trackback
RSS 2.0