Hemma från en underbar dag!

Har varit hemma i typ 40 minuter, men har laddat upp bilder och så från dagen bara för er skull! Idag hade vi skoljogg med skolan, tråkigt som in i helvete! Iallafall, efter det gick jag och Celina till skolan för att hämta skolböcker coh sådant. Sedan drog vi till min mammas jobb på Regeringsgatan och hämtade pengar, sedan tog vi tåget till Liljeholmen och tog en fika (samtidigt som vi pluggade) Det var skönt att bara vara hon & jag ett tag, snackade om allt & inget men pluggade mest! Senare kom Ebba och beställde en chailatte, då var vi dock klara nästan med pluggandet så vi pratade bara. Carla kom också och vi gick ner till trekanten och tog det lugnt. Sedan tog vi tåget hem igen, eller in till T-Centralen där vi kollade lite på Åhléns osv. Celina den söta ungen, hon åkte hem så drog vi andra (Jag, Carla & Ebba) vidare till Rådmansgatan. Där hittade vi ett jätte mysigt café, där dom spelade Oskar Linnros! :D Men där satt vi ett tag, drack té, snackadeom allting och skrattade som jag inte gjort på ett tag. Det behövdes verkligen! Jag älskar er, ni är underbara! Men caféet stängde ju så småningom så vi gick till St:Eriksplan, i Vasaparken stötte vi på bla. Harald, det var ett tag sen jag träffade honom.. Men hans kompisar, herregud.. Omogna! Haha! Iallafall sen tog jag tunnelbanan hem och mötte Celina för att få min NO bok och sen tog jag en promenad hem. Det är exakt så min dag sett ut! Den har varit underbar! Tack till er alla som gjorde min dag så fin! Puss!

Celina smygfotade när jag jobbade stenhårt vafan! HAHA!

Celina läser upp sitt tal. Som jag skrev!

Celina Lekberg är sååååå söt! Innan hon gick hem.

Carla och Ebba på caféet.

Dagen bjöd somsagt på mycket skratt!

Blev däremot sketans allvarlig när jag kom på att Celina hade min NO-bok, HAHA!

Ebba var söt som vanligt idag!

Haha. Ebba blundar sötis (sorry) och Tvillingen min!

Kommentarer
Postat av: ebba

haha massa fula bilder på mig fan! men that's ok ;)

2010-09-09 @ 08:06:23
Postat av: Anonym

sjukt fina bilder på cely, även om ja tkr första när hon "läser sitt tal" va BÄST. f*n va hon e söt asså <33

2010-09-11 @ 13:37:44

Kommentera här:

Vad heter du? :) :
Kom ihåg mig?

E-postadress? (visas inte):

Vad heter din blogg? :) :

Kommentera ;) :

Trackback
RSS 2.0