I'm home

I'm home, nice va? Har inga läxor tills imorgon så det är sjukt skönt! (+ sovmorgon) Men iallafall så snackar jag lite med Hanna, ska sova hos henne på Lördag. Imorgon ska jag sova hos min Farmor, ska typ på något i Globen. Men iallafall, idag har jag varit med Marlene, Celina, Ebba och Celina. Vi fikade först och sen träffade vi Majk vid Odenplan/Vasaparken. Satt och snackade med honom i typ en timme? Haha! Men sen så ja, träffade vi lite annat folk också som alltid brukar vara där. Nu ska jag vara social. Puss!

Kommentarer
Postat av: milla

SÅ JÄVLA SÖT. <3

2010-09-10 @ 20:10:02
Postat av: Anonym

fint :D vart är halsduken ifrån?

2010-09-14 @ 20:40:22

Kommentera här:

Vad heter du? :) :
Kom ihåg mig?

E-postadress? (visas inte):

Vad heter din blogg? :) :

Kommentera ;) :

Trackback
RSS 2.0