California English - Vampire Weekend

Jag är hemma en stund, mitt under skoltid. Men jag fick väldigt ont i magen så jag traskade hem och gjorde mig en smörgås, ett glas juice och tog en alvedon. Det är livet. Ska lyssna på lite musik och sen bege mig tillbaka till skolan tror jag. Har verkligen ingen lust men det är ett måste. Efter skolan kommer jag antagligen umgås med mina vänner och sedan umgås med min mamma och packa. Mamma och min låtsaspappa åker ju iväg i morgonbitti till New York. Kommer sakna mamma. Sadface. Men presenter från the big apple väntar hemma på Tisdag. Great. Nu ska jag nog ta en tupplur och sen gå till skolan.
Etxgmr_large

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du? :) :
Kom ihåg mig?

E-postadress? (visas inte):

Vad heter din blogg? :) :

Kommentera ;) :

Trackback
RSS 2.0