Jag vill härifrån.

Ja, nu ska jag börja med det här konstant igen. Just like before! Jag är hemma hos en halvt efterbliven flicka vid namn Elin, för dem som undrar. Yesterday was a bit fucked up. Så, där fick ni min kväll i en och samma mening på ett helt främmande språk. Samtidigt som jag hade en trevlig kväll, jag menar.. Varför vara glad när man kan vara ledsen? En liten prick som är helt efterbliven är påväg hit, Celina heter hon. Nej, jag skojar. Elin och Celina är fina människor som jag tycker om. Där har ni sanningen. Nu vill jag iallafalla åka till New York och jag är irriterad på min moder som ska dit på Fredag. Fan. Men hon ska iallafall handla åt mig. Då blir allting lite bättre iallafall. Men nu har jag panik. Måste härifrån.

Jag och Celina förra helgen. Vadå redigerad? Nej, verkligen inte! Haha!!

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du? :) :
Kom ihåg mig?

E-postadress? (visas inte):

Vad heter din blogg? :) :

Kommentera ;) :

Trackback
RSS 2.0