Lite random.

Hissar
- För tillfället så måste jag nog hissa hur jag mår. Visst det finns vissa stunder då jag kan bli helt röd i ansiktet och jädrans förbannad men annars har jag mått toppen på senaste tiden. Känns helt underbart att vara possetiv för det mesta och inte mot så mycket saker. Great!
- Och sen måste jag såklart hissa Florence Valentin, underbara låtar. Finns inte så mycket att säga. Check it out on Spotify!
Dissar
- Britney Spears nya album "Femme Fatale" är så extremt tråkigt och dåligt..Till the World Ends och Hold It Against me är väl helt ok, men resten känns så tillgjorda med massa mixter och skit.. Vet inte ens vad man säger. Hon var ju verkligen min idol från dagis till femman och jag smågillar henne fortfarande. Men hennes förra låtar är så extremt mycket bättre.

Kommentarer
Postat av: Ebba Lange

Jag hissar att du har börjat gilla Florence Valentin! Sjukt bra Elsa!

2011-04-09 @ 23:59:24

Kommentera här:

Vad heter du? :) :
Kom ihåg mig?

E-postadress? (visas inte):

Vad heter din blogg? :) :

Kommentera ;) :

Trackback
RSS 2.0