Växlande molnighet

Sitter hemma och försöker stoppa i mig lite yoghurt, men det går åt helvete. Jag, Ima, Celina och Elin hade ju en tävling idag på Max. Så jävla sjukt äckliga vi är, alla åt upp 1,8 kilo mat var. Alltså tillsammans 7,2 kilo mat tillsammans. Vidriga brudar alltså, fyfasiken. Celina följde med hem till mig och jag hittade lite fina saker från A&F och Hollister som min mor ska köpa till mig i New York. Aldrig fel. Sen satte vi oss och pratade om livet. Den här dagen var ganska random, lite halv konstig sådär. Men det finns väl sådana dagar också antar jag. Ska kolla på CSI vid 21 men först ska jag ta en dusch och göra ett till inlägg. Tror jag.

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du? :) :
Kom ihåg mig?

E-postadress? (visas inte):

Vad heter din blogg? :) :

Kommentera ;) :

Trackback
RSS 2.0