En vanlig Torsdag.

Jag vet att jag inte bloggat här på evigheter, men nu ska jag börja igen! Kommer bli great!
Idag var det iallafall skola som vanligt, sjukt seg dag.. Skyndade mig till min gammla skola, vilket tog mig 10 minuter och träffade på mina kära vänner! Gick sedan hem till Elvira med henne och gjorde våran klassiska smet, Love it! Var där ett tag och sedan gick vi ut, köpte energi dricka, låg i snön och snackade om allt, älskar henne för det! Ringde Estelle och gick för att träffa henne, där var även Isidor, Lova och Stephanie! Vi spelade biljard och hade det jätte kul. När alla gick hem var jag, Estelle och Elvira ute och drog ner affischer, skrämde människor och stötte på Adrian! Båda brudarna är ju helt sjuka i huvudet, men ändå är dom så jävla bäst! Gick hem och var där kanske 10 minuter innan jag gick ut för att träffa Elin, vi köpte oss varsin "take away" varm chocklad och gick runt och snackade. Det var verkligen jätte mysigt, så i stort sett hade jag en väldigt bra dag! Har dock en etik läxa tills imorgon, eller redovisning, fick uppgiften idag och ska stå och mot och för argumentera om mobbning. FML.

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du? :) :
Kom ihåg mig?

E-postadress? (visas inte):

Vad heter din blogg? :) :

Kommentera ;) :

Trackback
RSS 2.0