Sunday.. sucks.

Kom hem redan 18 idag, det var skönt. Åt gott, duschade och rakade benen mm. i 30 minuter, kollade på tv och nu sitter jag framför datorn. Det har varit en skön dag, vaknade vid 10 med Celina, åt frukost och fixade oss ganska snabbt. Gick vidare upp till Götgatsbacken, vinkade farväl och jag gick och hittade mina drömplagg. Mötte upp Ebba i Slussen och åkte till Urban Outfitters, de hade sorgligt nog stängt så vi köpte oss varsin korv, satte oss på en bänk på Biblioteksgatan och funderade. Mötte Celina på Östermalmstorg och sedan skildes vi och jag åkte till Slussen för att möta Hanna. Åkte in till stan igen och mötte Ebba och Celina igen, vi tog den käre tunnelbanan (vad skulle vi gjort utan den?) till Rådmannsgatan för en fika. Mysigt! Celina och Ebba åkte hem så vi åkte till Gullmarsplan och träffade Elin, vi tog 875 ut till Tyresö och träffade Beatrice och Emelie. Vi gjorde inte så mycket, det var skönt.

Jag och Cecilie. Ett år sedan.

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du? :) :
Kom ihåg mig?

E-postadress? (visas inte):

Vad heter din blogg? :) :

Kommentera ;) :

Trackback
RSS 2.0