BILDER FRÅN EBBA & ELINS BLOGG!

Har haft den roligaste helgen på länge, så jag hade tänkt berätta lite om den.
Fredag: I Fredags började det med att jag, Ima, Elin och Celina åkte ut till Tyresö hem till Beatrice där hon och Hanna väntade. Vi dansade och hade det sjukt kul! Vid sju-tiden började vi dra oss in mot staden mot Odenplan och gick på en fest där, och om vi dansade? Herregud, det var sjukt kul! Vid 22.30 tiden började vi dra oss tillbaka mot Tyresö och kom hem vid tjugo i 12. Jag, Hanna och Beatrice sov hos Beatrice och hade det kul!
Lördag: Vi vaknade ganska tidigt, tog en promenad, åt mat och så vidare. Sedan kom Elin och Ima till lilla Krusboda och vi fixade oss. Sedan åkte vi in till stan och vidare hem till Leo. Där var jag, Hanna, Beatrice, Elin, Ima, Ebba, Fanny, Mika, Matilda, Nora, Saga, Leo, Viktor, Jesse, Nils, Nisse, Jack, Lukas, Ruben, Mattias, Jonas, Max, Federico och säkert någon jag glömde.. Vi hade det iallafall grymt roligt, vi dansade och sjöng.. Det var bara allmänt kul. Ja, sen blev det ju Söndag och jag tog en fika med Hanna, Bea, Elin, Mika, Fanny och Ebba och pratade om allt möjligt. Sen tog vi det lugnt. Min helg.
Bilder från i Fredags:

Bilder från i Lördags:

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du? :) :
Kom ihåg mig?

E-postadress? (visas inte):

Vad heter din blogg? :) :

Kommentera ;) :

Trackback
RSS 2.0