Live from Austria!

Just nu sitter jag på intersport i Kaprun, Österrike. Det är väldigt små byar här men enorma berg, ursäkta om jag låter som någons mamma men det är otroligt vackert med alla dessa vyer. Haha. Men de har gratis trådlöst internet här och datorer så det är nice. Ska snart iväg till Zell am See och äta middag och kolla i lite affärer. Har hittat lite roliga presenter till kompisar men ska nog köpa det mesta på flygplatsen. Och jag åker hem om 2 dagar!! YES! Sista skid-dagen imorgon också, längtar hem som fan.. Har fått höra massa gossip och jag önskar att jag vore där, men nej. Här är jag. Fast. Fastnar på bild gör jag inte heller. Fan, hejdå.
Tumblr_lfibh0zsrw1qzenhzo1_500_large

Kommentarer
Postat av: Ebba Lange

ELSA, måste snacka med dig! -.-

2011-03-04 @ 13:47:13
URL: http://ebbalangare.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du? :) :
Kom ihåg mig?

E-postadress? (visas inte):

Vad heter din blogg? :) :

Kommentera ;) :

Trackback
RSS 2.0